hoppteamet

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Julia & Berta - 13 juni 2011 21:19

           

Jag hissar detta för jag tycker det är otroligt snyggt o för att jag är svag för träns utan nosgrimma.

Sen hissar jag sessa bara för att jag är svag för denna sorts pannband !   

O sen hissar jag säkerhts-stigbyglar !

Jag dissar detta urfula pandband o ja, jag behöver ju kanske inte äns förklara varför.    

Dissar dett oxå av samma andledning till att jag dissade det som är över.

Sen FET DISSAR jag pessoabett !!!



Vad tycker ni ?

   





























Av Julia & Berta - 13 juni 2011 20:17

Jag tror aldrig att denna blogg har haft bättre rubrik xPP


Har iaf åkt till pappa idag, rengnade så har bara suttit inne vid datorn....

Men bara så att ni vet varför Berta inte bloggar så är det för att hennes supersmarta pappa glömde laddaren o datorn till intrenett hemma o hon var på hans jobb nu bara så att ni vet.


Vad har ni lust att läsa om ?


Asså bara för att göra bloggen intressantare, för asså nusåhära då man kanske inte gör nått speciellt vore det roligt att veta vad ni tycker är kul att läsa om/se för bilder.

__________________________________________________________________

Somsagt åkte jag till pappa idag, det rengade o i och med det så har jag inte kommit mig för att skriva nått då inte Berta gjort det men eftersom att innan vi tog pausen kunde hon skriva typ 7 o jag 1 så jag ska inte tänka på ifall Berta uppdatert eller inte så ska jag göra det för att hålla bloggen igång.


Nu efter nystarten vore det kul ifall vi kunde slå gamla besöksrekordet på 53 beökare. Tipsa vänner o icke vänner för att vi ska slå rekordet o komma igång riktigt. :)


Jag på skolavsluningen i torsdags :)

Btw, 100:e inlägget :D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards