hoppteamet

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia & Berta - 31 mars 2011 21:09

Hejsan !
Idag for jag då till stallet. Jag red Bommen o vi red ut.... Alla hästarna hade vårkänslor så vissa hoppade rakt upp i luften stegrade o bara sprang om man ska uttrycka sig så. xP
Bommen var allmänt hård i munnen o lyssnade inge bra i början. Men sen då vi bara hade liten bit kvar gick han ner i bättre form o lyssnade mycket bättre.

Har nyss duschat o gjort mig klar för att dejta sängen ;p

Hinner inte skriva så mkt mer för nu ska jag sova :p

kanske kommer lite bilder imorn :)

 

Av Julia & Berta - 31 mars 2011 19:30

Rubriken säger mycket! Det är ju 1 april imon!  Då får man ju luras, så ska försöka komma på några lurefax saker till imon i skolan  Ett - denna månaden är att snön fortfarande inte har smält helt! Sjuukt störande tycker jag! Vill ha VÅR!♥

Vad ska ni luras med imon? 
 

Av Julia & Berta - 31 mars 2011 17:59

Nu kommer bilderna på storhästarna från ridskolan!

Dock inte så jättemånga men några iallafall!

Om ni undrar varför de är så smutsiga är det för att de nyss kommit in! 

  

Hästarna hämtas från hagen!  

På bilden är Berra, han är snäll! 

 

Fina Zambo, han är jättesnäll och urgullig!♥

 

Detta är då Lacky! Han är min favvo av storhästarna heeelt klart!♥♥♥

 

Finisen igen!♥

 

Sema!

 

Detta är BayWatch!

 

Och till sist men inte minst så kommer Bonnie!

 

Och en till bild på Bonnie!

Finis!♥


Det var alla bilder inte så bra men så är det när man fotar i stallet...

Hoppas ni blev liiiiite nöjda iallafall?

 

Av Julia & Berta - 31 mars 2011 17:37

Nyss kommmit hem! Var ju o sjöng precis som vanligt på torsdagar  Skolan har varit helt okej, kul dag om man säger så! Lugn med roliga lektioner! Imon är det fredag=myyys framför tvn, då äre TALANG!  Sen kommer bilderna på storhästarna som jag lovade! Puss finisar!♥

 

Av Julia & Berta - 30 mars 2011 21:32

Tänkte skriva ett snabbt inlägg om hur ridningen gick! 


Mamma och pappa körde mig till stallet kl.13.20 så kom dit vid kl.13.45 ungefär. Väl där tog jag in hästarna med Mia o en praoelev, gick bra!  Gosade lite med Sunset oxå men sen fick ja hjälpa till med storhästarna o ta in dem. Gick med bra!  


Ridningen:Började med en runda ute! Vädret var underbart!♥ Och Stjärna med klart! Inne i ridhuset tränade vi på skänkelvikningar och annat hon slappnade av och gick i form lite ibland då och då. Skänkelvikningarna var hon lite ''ivrig'' på och det gick för snabbt så det gick väll inte så himla bra... Men allt annat fixade hon galant!  Nöjd med henne, och lite med mig  


Ser att klockan börjar bli mycket nu så MÅSTE sova!  Men jag lovar imon kommer bilderna på storhästarna som önskades! Och lite på Sunset med klart!♥

 

Av Julia & Berta - 30 mars 2011 19:12

Hej !

Har nyss varit ute på en lite cykeltur, tog lite bilder som kommer senare i inlägget.   

Pappa pumpade först min cykel sen så skulle han fixa stänkskärmen men det gick inte så jag körde utan.


Här kommer bilderna :

 

Här bor jag då jag är hos mamma :)

 

Bad

Av Julia & Berta - 30 mars 2011 15:21

Hejhopp !

Idag var vi till badhuset med skolan. Men simm"läraren" vi skulle ha hade tänkt fel o trodde vi skulle komma en annan dag så då fick vi simma i utebasängen både med strömmen och mot. Men vet ni vad som vi fick göra sen ?   Vi fick åka Magic Eye   Innuti

Liten bild hur det ser ut uppifrån.

Sen har vi utepoolen

hoppas ni ser  


Kommer mer inlägg senare tror jah  

   

Av Julia & Berta - 29 mars 2011 19:56

     

Dessa ''småsakerna'' ska jag ha med till stallet imon!

Ni glömmer vä

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards