hoppteamet

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Julia & Berta - 7 mars 2011 21:55

  Hej!  

Min mamma o pappa ska till London imon (utan mig)   

Då ska jag o lillebror (Albin) vara hos farmor o farfar så kanske inte blir nån bloggning men kanske!   Får se annars fixar jag tidsinställda! Godnatt!
/Berta

Av Julia & Berta - 7 mars 2011 21:17

Dessa ridstövlarna vet jag många som gillar men jag gillar dem inte!  

Fina om man kollar snabbt men i verkligheten INTE fina (enligt vad JAG tycker) Självklart får ni tycka annat men detta tycker jag om detta! 


  

 /Berta

 

 


Av Julia & Berta - 7 mars 2011 20:52

Hej !

Julia heter jag och jag är 12 år (13 i september) jag har ridit i snart 8-9 år och kanske snart ska få en foderhäst om jag har tur   Annars så tävlar jag på 2 ponnysar, Hunter och Allegro. Mest på Allegro för att han är yngst och för att jag inte vill slita på Hunters ben för han är snart 19 år och har varit på ridskolan i ja jag vet inte hur länge, över 10 år iaf.....

Hunter till vänster och Allegro till höger. <3

Imorn ska jag till Solberg så jag måste sluta skriva nu......


pusshej !

Av Julia & Berta - 7 mars 2011 20:47

Hej!  

Vi är ju två tjejer som har denna bloggen och jag (Berta) tänkte presentera mig lite nu!

Jag heter ju Berta Karlsson och är 10 år 11 i november och har ridit i ungefär 3 år, just nu har jag paus från ridningen men letar efter en foderhäst. Mina intressen är ju då ridning, dansa och sjunga. Jag har haft en sköthäst i flera år men nu när jag inte rider på ridskolan är jag inte längre skötare. Han hette Sunset och är den bästa jag vet!  

Jag har en katt som heter Missi som är riktigt bortskämd   Jag har också en hamster som heter Lucy och som vi kanske snart ska para!   Ni får ha det så bra kommer kanske mer inlägg idag men iaf mer imon! 

Detta e Lucy:)<3 

    

Detta är jag och Sunset:)<3 

 

 

 

 

 

/Berta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards