hoppteamet

Alla inlägg den 26 mars 2011

Wii

Av Julia & Berta - 26 mars 2011 13:55

Hej !

Nu spelar jag och Sanna mario kart på Wii och Petra nördar PappiWall på min mobil. Senare idag ska vi hem till Petra och äta tacos och dampa mer än vad vi gjorde igår 


Hoppade med kaninerna eller snarare Guldis för Vitnos var inte på hopphumör idag....

Fotade så bilder kommer senare. Men ni skulle bara veta vad Guldis gjorde   Hon typ rymde 5 gånger så man fick springa och hämta henne   Men hon var jätte duktig på att hoppa iaf.


Nu ska vi typ äta så det kommer väl mera inlägg senare eftersom vi måste gå nu 

      

Av Julia & Berta - 26 mars 2011 07:31

Ville bara säga TACK för alla fina kommentarer!<3 Men alla människor är ju inte som er... Har inte fått några kommentarer på bloggen om detta men däremot på bdb i PM och vanliga kommentarer.... Ni fattar säkert vad jag pratar om elaka kommentarer! Vissa skriver elaka saker för det är kul. Vad är kul?! Göra så människor mår dåligt eller? Tänk er själva! Är inte lika taggad på o blogga längre orkar inte med det... Hoppas ni förstår mig hur det känns! Säkert jättemånga som fått såna kommentarer!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards