hoppteamet

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Julia & Berta - 11 mars 2011 12:18

Såhär såg övningen ut.

  Pusshej !

Av Julia & Berta - 11 mars 2011 10:24

Hej !

Igår for jag till Sanna vid klockan 11 och vi hoppade lite med kaninerna som det kommer bilder på så fort som möjligt. Sen tog vi bussen in till stan där hennes moster skulle skutja oss till stallet för sanna skulle vara stallvärdinna och Petra som också ska vara det är utomlands så jag fick hoppa in och leda söta ponnyn Julia på ridlekis.

Sen var det då min tur att rida och jag fick rida Ohio. Vi hade hoppning och man var på tårna och ville absulut inte stå still... Hoppade sickzack studds och några små udda hinder. (ritar upp sen hur de såg ut.) Sen då jag skulle hoppa de udda hindrerna en sista gång så då jag gav honom en liten lätt galopp-skänkel så ba började han att bocka och stutsa så jag flöga va som en liten vante och togimot mig med axeln.... Det kändes förs som om den var ur led   Men det tror jag inte att den är så får hoppas att det blir bättre snart. 


Åker till farfar och farmor imorn så kanske blir lite uppdatering annars ska jag göra lite tidsinställda.   


Kommer bilder då fort som möjligt   


Pusshej !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards