hoppteamet

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Julia & Berta - 9 mars 2011 21:29

Hej!

Hann inte lägga upp bilderna för det krabbar så mkt o årkar nt hålla på med det nu så nu ska jag dejta sängen! Kommer bli mer hästinlägg i helgen får jag hoppas nu e det bara döööötrista ju!!


Av Julia & Berta - 9 mars 2011 21:17

Hej !

nu ska jag skriva om Rango.

Rango var en ganska bra film för dem som gillar animerad western. Den var lite "rolig" på vissa ställen men inte om man har "dålig/konstig" humor.   Inget som jag skulle välja att se själv men rekomenderas för den som gillar överraskningar i miniformat   

I övrigt var den ganska bra.


pusshej !

Av Julia & Berta - 9 mars 2011 14:20

Hej !

Idag ska jag på bio och jag ska se "Rango" med min pappa och min lillebror Neo.

   

Jag tror att det är någon sorts komedi, men det ska ändå bli lite kul att se den.   Skriver om fimen då jag kommer hem  


Idag har jag inte gjort så mycket. Jag skulle ha kunnat blogga jätte mycket men jag har inte kommit mig för att skriva.... Sorry för det ! Ska ändras nu på desamma !!  


Jag tänkte köra igång med "Dagens hoppklipp". Då är det så att kan kommenterar detta inlägg men en länk till det yuotube klipp som man tycker förtjänar titeln Dagens hoppklipp. Enklare än så är det inte. Lycka till alla hoppar där hemma !   

Här är ett klipp då jag tävlade på Allegro för inte så länge sedan   


Pusshej !

Av Julia & Berta - 9 mars 2011 13:52

  

Så här ser Helin ut!;) En failad bild dock, men menxD

Hej!  

Idag har jag haft två st små prov gick ganska bra  

Kortdag i skolan med och snart ska jag, farmor, Helin (min kompis), Albin och Tuvali (Albins kompis o bowla!   (Farfar stannar hemma)

För er som nt vet så är jag hos dem tills på fredag!

Kommer bilder sen när jag kommer hem när vi bowlat och också när jag är hemma hos Lucy!   Kommer mer inlägg ikväll!

Ha det bbäst!  

 

/Berta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards