hoppteamet

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Julia & Berta - 25 mars 2011 22:02

Hade tänkt sova nu är som sagt typ sjuk!...

Mera inlägg imon!<3

Hehe, under natten kan ni önska inlägg om ni vill!

 

Av Julia & Berta - 25 mars 2011 19:49

Àsså f*n vad jag hatar att va sjuk! Först i morse hade jag huvudvärk,snurrig o allt mögligt men gick till skolan iaf... Sen  när jag kom hem så typ känns det som att jag kommer kräka hela tiden! Och var ju sjuk förra veckan lixom! Räcker inte det?!... Sålt tre burkar idag typ o har tio kvar o de ska lämnas på måndag tror ja;s CP!! Imon ska jag kanske till stallet beror på hur jag känner mig o så. Om jag ska dit blir det ju klart NYA bilder på hästarna!

 

Av Julia & Berta - 25 mars 2011 13:58

Ja rubriken säger ju allt! Hähä, ska sälja kakor med min kära lillebror till klassresan snart! Kanske inte världens roligaste men måste ju! Sen fick ja reda på att Helin skulle iväg imon till väckelsång så skulle sova med henne idag istället. Men då missar jag stallet o de vill jag inte så tror inte det blir att jag sover över...

 

Vill ha!:o<3

 

Av Julia & Berta - 25 mars 2011 13:51

Hej !

Klockan halv 3 ska Håkan skjutsa in mamma till stan och då ska jag hänka så ska jag möta upp Sanna och Petra där sen ska vi ta bussen till stallet för de ska rida stallvärdinne-ridningen och jag ska fota   Då kommer MASSA bilder från både igår och helgen  

Om jag har tur så kommer jag få blogga från antingen Sannas eller Petras dator  (För jag får inte ha med min......)


Red Hunter älsklingen igår. Gick jättebra !!  

Han ville inte riktigt stå stilla då vi skulle göra några konstiga grejer så då jag blev arg på honom då stod han stilla  

Red skänkelvikning på medellinjen och det gick bättre än väntat.

Sammanfattning = Mycketbra!


nu ska jag se om jag kan få upp lite bilder från förra trosdagen  

Nu hinner jag tyvärr inte mer....

Måste åka te stan o stallet  

   

Av Julia & Berta - 25 mars 2011 13:28

klicka här för att komma till tävlingen

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards