hoppteamet

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Julia & Berta - 23 mars 2011 20:00

Dagens ridpass:Red Stjärna idag, ganska stel i början men sen gick de bra  Först red vi en liten slinga ute, blåste riktigt mycket så hon var på hugget! Gick sedan in i ridhuset och satte ut korner så det blev ett ''litet'' fyrkantsspår. Gick inte så himla bra i början men bättre på slutet!  Försökte få ner henne i form men det är svårt att få henne och göra det men i slutet fick jag till det lite! Dock inga bilder sen i slutet... I gallopen var hon så mjuk och lugn, älskar hennes gallop!♥

Nu får ni bilder på mig och Stjärna!

  Stjärna innan hon blev borstad snacka om att hon var både en ler och hårboll

  

Jag och Stjärna! 

 

Failad bild men håret stack ut x'd Och min tjocka väst med!

  

Är man ful så är man!...

  

Ser så j*vla ful ut!.....

  

  En sista bild på söten!♥'

 

Nöjda med bilderna? 

 

 

Av Julia & Berta - 23 mars 2011 19:43

Hej!

Tänkte bara säga att dagen var GRYM!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards