hoppteamet

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Julia & Berta - 1 april 2011 21:55

Fick reda på i skolan idag att en av mina bästa vän skulle flytta... Har kännt henne så himla länge nu och kommer ihåg vårat första minne! Jag började blöda  Vi var så små då, då var ju allt bra då fanns det inget man var ledsen för... Hon  ska bara flytta en mil bort men kommer byta skola och allt... Kommer bli tomt utan våran fina chey..♥ Lixom hon är alltid glad, en fin chey de där! Underbara minnen har vi, både fina,bråkiga o alla möjliga minnen. Men alla minnen med dig har varit underbara!♥ Jag vet inte när och vart du ska flytta men flytta ska du.. O inte stanna... Jag hoppas du får många vänner dit du ska o vi kommer alla sakna dig o dina konstiga idér. Du var verkligen som ett ''barn'' till oss, låter hiiiimla konstigt men det är sant! Du är en underbar friend men vi ska gå vidare o vi kommer träffas mycket ändå! Typ varje måndag på dansen o på helgerna måste du komma! Du ska veta att du är en underbar chey o kommer alltid o vara!♥ Säger inget namn det räcker med bild...♥

Hihi, spagat? Skulle inte tro det cheyen...♥  

:')♥  

F Fina flikka!♥

   

Av Julia & Berta - 1 april 2011 16:39

Hej !

Eftersom Berta är så jättedukig på att uppdatera medans jag skriver mellan 1-3 per dag.

Men jag tänker INTE sluta det är bara det att jag är mindre aktiv....


Puss o kram o hare gött !!

 

Av Julia & Berta - 1 april 2011 13:58

Tjena!  Kortdag i skolan idag kom hem för en timme sen typ o är hemma själv!Älskar o va hemma själv då slipper man ju sina syskon  Hehe, elak jag är nu men det är ju sant!  Skolan idag var helt okej, på morgonen hade vi gympa då så hade vi volleyboll och de gillas!♥ Måste bara få till severn lite bättre...  Hade eng glosor på läxa till idag o jag tränade jättemycket på dem igår men glömde ett ord ändå! Typiskt mig... Det sista i skolan var elevens val, men det kan man inte kalla det... Fröknarna väljer ju till oss, sjukt störande-.-' Sen slutade jag skolan iallafall!  Gick hem o satte mig här o snart kommer mormor o hämtar mig sen ska jag till stugan ikväll och kolla på talang!GILLA* Ska ta o äta nu ses finisar!♥

 

You are the light in my life♥

//Berta♥



 


Av Julia & Berta - 1 april 2011 10:30

Sitter och har matte nu. Gillar ni matte? Det gör jag faktikst. Samma sak med skolan. På morgonen är det VÄRSTA som finns att gå upp på morgonen och känna:''åhnej, ännu en jobbig skoldag!'' Men när jag väl kommer till skolan tycker jag det är kul att träffa alla kompisar och allt! Tycker inte ni med det? Fast det är minder roligt med läxa... Man hinner ju inte med det när man är hästchey lixom! Man måste ju vara istallet då! Jaja, nog med klagomål på det! Kommer mer inlägg snart tror ja, sen slutar skolan då kommer nog mormor o hämta mig sen ska jag till stugan ikväll!:D

//Berta

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards