hoppteamet

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Julia & Berta - 5 april 2011 21:43

Stallet hela dan efter skolan, naajjs!
Va där  med Zoe som jag sa o sen med Natalia.
 Först rykta jag Sunset, men han kände så konstig.. Annorlunda, som en annan häst o det gillade jag inte... Jaja, sen så fota jag Natalia o Player! Fina var dem!<3
Sen var vi på ''usmöte''. Asså det var bara jag,zoe,natalia,sara o nån emma typ så inte så många va?x'd
 Hehe, det var inga som kund, de va därför..xD
Haha, sen packa vi iallafall hö o så var de massa hö som förstördes av regnet som vi ''räddade''
Hahahax''D
På lördag kanske man sover i stallet! O det betyder MASSSSAAAA bilder!
Om ni undrar varför de inte blev några bilder idag var det för att jag glömde kameran hemma innan jag gick till skoolan o jag åkte ju buss direkt efter skolan. Så sorrryyyy..;/
Jaja, puss!<3
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg?
 Jättebra!
 Bra!
 Helt okej
 Inget vidare
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin´

bloglovin bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards